חזון עסקי ואמנת השירות

החזון העסקי המנחה את משרדנו לאורך כל הדרך, מתמקד בך הלקוח, במתן שקט נפשי לכל צרכיך הביטוחים ובמיוחד ברגע קבלת תביעה בו עלינו להוכיח את יכולותינו מול חברות הביטוח.
משרדנו דוגל בשירות איכותי, משתלם ומקצועי לקהל לקוחותינו המוענק על ידי עובדים מנוסים המקדישים את זמנם ומרצם כדי להעניק ללקוחות המשרד חוויית שרות איכותית.
משרדנו פועל מידי יום להצבת סטנדרטים חדשים ברמת המוכנות, היעילות והמצוינות בשירות מול לקוחותינו.
מתוך אמונה וחזון אלו ניסחנו את אמנת השירות אשר נבנתה מתוך תפיסה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה.

זכויות הלקוח בקבלת שרות ממשרדנו:

משרדנו יתייחס ללקוחותיו בהגינות ובכבוד ויכבד את פרטיותם.
משרדנו יפעל להתאים לכל לקוח (פרטי או עסקי) פתרון ביטוחי תפור לפי צרכיו.
לקוח אשר יפנה לקבלת פגישת שרות יקבל מענה תוך זמן סביר ועד שבעה ימי עסקים.
משרדנו יידע את לקוחותיו בצורה ברורה אודות ימי העבודה ושעות הקבלה של המשרד ויפרסם אותם באתר האינטרנט www.tikotsky.co.il.
משרדנו יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
כל פניה של לקוח במסגרת ימי העבודה של הסוכנות לרבות העברה או קבלת אישור או מסמך וכן העברת בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר תזכה למענה ענייני תוך זמן סביר.
לקוח אשר יפנה לקבלת מסמך אשר נמצא ברשותנו על פי דין, יקבלו תוך 7 ימי עסקים מיום פנייתו.
לקוח אשר יפנה למשרדנו בעניין תביעה המטופלת במשרדנו, יקבל מידע ענייני אודות זכויותיו ודרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

שירות לקוחות

מ. טיקוצקי חרטה על דיגלה להתאים לכל לקוח (פרטי או עסקי), פוליסה אופטימאלית עם כיסויים התואמים את צרכיך ומתאימים ביותר עבורך באופן תחרותי ומשתלם. גודלנו ועוצמתנו בא לידי ביטוי באפשרות לשלם לך תביעות בפרק זמן קצר וביכולת להפיק פוליסות בשם חברות הביטוח, להוסיף הרחבות רלוונטיות למבוטח ולבנות פוליסות שאינן "פוליסות מדף". זמינות שירות הלקוחות מתאפשרת הודות למערכת לוגיסטית וטכנולוגית מתקדמת, כאשר הצוות המקצועי מעודכן בכל השינויים המתרחשים בחברות הביטוח באופן שוטף.

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בטלפון 03-7513360, או למלא את פרטיך בטופס למטה ונשמח לעמוד לשירותך!

 

נעים להכיר

מ.טיקוצקי סוכנות לביטוח, נוסדה על ידי מוטי טיקוצקי, בעל הסוכנות ומנהלה בפועל כבר חמישה עשורים.לקוחות הסוכנות נהנים מ- 50 שנות ניסיון מוכח המוענק על ידי עובדים מנוסים המקדישים את זמנם ומרצם כדי להעניק חוויית שרות איכותית במחיר תחרותי.

אנו מתחייבים להתאים לכל לקוח (פרטי או עסקי), פתרון ביטוחי תפור לפי צרכיו, עם הכיסויים המשתלמים ביותר עבורו.